Kvällsing

2008-03-21 22:07:31 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Vilken seg dag det har varit idag , Bleh!
Inte gjort nått vettigt mer än att tvätta , o smart huvve som jag är så har jag tvättat Jörgens lastbilsnyckel + kontrollen som han har för att öppna portarna , smart va? Han va väl måttligt lycklig på mig just då! Hoppas bara att den funkar imorn när han ska hämta lastbilen , annars har han en flickvän som kommer skämmas typ röven av sig.

William har vart jätte grinig nu på kvällen , inget duger för herrn , men mycket var nog trötthet . Han somnade ganska så fort efter att han fick en flaska välling , så det blev en tidig kväll , vilket kommer innebära en tidig morgon för mammsen , Bleh . Jörgen ska jobba imorn med ;/ får la se hur lång dag han får imorn . Hoppas inte på alltför lång , är inte så där jätte sugen på att sitta ensam hemma ..

Nej nu ska jag gå o titta på världens sämsta film med älskipälski , "Star Wars"

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Men ni kan ju komma hem till oss imorrn ?

2008-03-21 @ 23:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback