Läggdags!

2008-03-20 23:05:27 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Då har vi precis tittat på Kitchen Nightmares , och nattat William , det gick lätt idag , inga problemas där inte , stackarn va nog trött , vart en jobbig dag med mycket nytt . Han blev jätte rädd för sin farfar innan , jag fattar inte varför? Han har aldrig varit rädd för honom innan . men men , kanske berodde på att han va trötter , jag vet inte!

Vi va ju som sagt och handlade innan , köpte lite smått o gott sådär , William fick nya nappisar eftersom hans mamma är expert på att tappa bort hans , och sen blev det några burkar med mat till honom , och lite gott till oss "stora" . Nu ska jag göra mig iordning för natten o krypa ner i sängen ..

God natt Bloggen ;)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Wille är nog inne i en separationsfas. Min bvc tant sa att de gör det runt 8 månader och blir då rädda för folk även fast de inte vart de innan. De är påväg och släppa taget om mamma och pappa men vågar inte riktigt. så fick jag det förklarat. Kan hålla på i 1-2 månader.

2008-03-21 @ 10:00:32
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback