Lördag 8/3

2008-03-08 09:35:11 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Imorse vaknade William strax efter 7 , så jag lyfte över han till oss , jag o Jörgen bytte sida i sängen för att William inte ska ligga o pilla på mig o dra i mitt hår , inte så mysigt kan jag lova , så hela familjen somnade om på nytt , men sen vaknar jag av det ligger ett huvud mot min rygg , då har William lagt sig på mage o krypit bort till mig , lilla busen! Så jag gick upp och gjorde Välling till han , så nu är han mätt och belåten :)

William tittar på tv , medans jag ska gå och äta frukost , för pappa Jörgen behöver sova han va hemma sent inatt :p Man får passa på medans han är nöjd hehe :)

Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: Liza

Blir nog bara att ta det lugnt och kolla melodifestivalen ikv. Fast att inte Björn ska vara med..hehe

2008-03-08 @ 12:30:19
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback