Lunch Time !

2008-03-19 12:32:51 Dagboken
» Kommentarer(1) «


är ganska så klar med städningen , ska bara dammsuga vårat sovrum o byta sängkläderna , sen blir det lugnt för resten av dagen (tror jag) hihi ^^ .. Har iof 2 paket att hämta på OKQ8 , Williams vällingburk & foton har kommit så jag skulle väldigt gärna vilja hämta ut dom , får se om jag orkar sen . William har följt mig runt när jag gått o städat i sin nya gåstol som han verkligen älskar :) hehe . Bra investering :)

Snart dags för William att få lite lunch i magen , få fylla på matförrådet lite , han ska få lite Biffstoganoff idag! Hoppas det ska smaka bra :)

Kommentarer
Postat av: mezzie

Vad redig du är,ska med ta tag i lite städ nu...
Men orken är knapper ;-)
Ha en fin dag!

2008-03-19 @ 13:06:37
URL: http://thisismylife.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback