Mammas Sjukling ..

2008-03-14 21:29:04 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Man märker verkligen att William inte mår riktigt bra , hans humör har inte alls vart som det brukar , ena stunden är han sig sälv och är jätte glad , men det kan vända i en handvändning och han blir jätte ledsen nästintill hysterisk . Han somnade strax efter åtta idag , mammas lilla plutt mår inte alls bra så jag hoppas han får sova inatt , han somnade jätte fort efter att han käkat lite välling .

Vi har sänkt ner spjälsängen nu , och det ser hur dumt ut som helst , ser ut som att han ligger i en bur :( men men , vad ska man göra :/ Ikväll tittar vi på National Treasure och har lite mys kväll , ska gå o göra mig en kopp te nu tänkte jag , har så förbaskat ont i min tunga :(

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag har inte sängt min spjälsäng till Tore än men ska göra det.
Jobbigaste är bara att man måste montera ner typ halva sängen.

2008-03-15 @ 10:12:03
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se
Postat av: Liza

hehe...vad har du gjort med din tunga?

2008-03-15 @ 13:55:48
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback