Middag

2008-03-05 15:55:55 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Vart en riktig slappar dag idag :) , på förmiddagen städade vi lite , Jörgen får ett sånt där ryck typ 1 gång per år att han sätter igång att städa , och idag var den dagen :p hahah .. Dock hade vi inget skurmedel så kunde inte skura golvena , men lite rent blev det ju iaf =)

Sen gick jag o la mig o vila lite , för gud va mina ögonlock hängde :/ Sen väckte Jörgen mig , o vi skulle äta för han & William hade lagat mat till oss , hjälpt pappsen med att skala potatis o steka fisken , duktig liten kille jag har va? :p haha . usch nu vill jag bara gå o lägga mig igen , vrf blir man så trött efter man käkat ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback