Min Graviditet

2008-03-29 20:22:21 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(0) «


Namn: Marie
Ålder: 19 , snart 20 (88:a)
Graviditetssymtom: Illamående
Positivtgravtest i vecka: 6, den 11 December 2006.

Då berättade jag för...
Mamma och pappa:
samma dag vi testade plus
Min bästa kompis: det minns jag inte
The girls: vecka 12 typ

Min barnmorska heter: Marianne
Vikt vi inskrivningen: 55
Vikt vid förlossningen: 81,5

Mat jag var torsk på (favviscraving): Tacos
Mat som fick mig att vilja kräkas: Inget spec

Illamåendet började: December
Och slutade: Mars

Mina första mammakläder: ett par mammabralls
Första bebisprylen: Lite Bodys

Då kände jag första sparken: april tror jag
Vi trodde att bebisen i magen var: först en pojke , sen va jag säker på en flicka
Namn vi funderade på: William , Jennifer , Nova , Izabella

Grejer som hände med min kropp: Fick problem med ichias , större tuttisar , bristningar
Så motionerade jag: gick promenader

Konstiga grejer jag gjorde under min graviditet: åt MYCKET mat
Konstiga kommentarer jag får höra:  om jag hade 3 st i magen
Konstigaste bebisrådet: ingen aning

Värsta gravidminne: När jag fick hemska förvärkar i v 29
Bästa gravidminne: Ultraljudet , magiskt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback