Onsdag 26/3

2008-03-26 06:58:11 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon!
William vaknade för ca en timma sen , så jag o han gick upp för en stund sen . Orkade inte ligga kvar i sängen så det va lika bra att gå upp . Pappsen sover fortfarande , o william ligger o leker lite , tänkte jag skulle göra nått att äta medans han är nöjd .

Jag är dessutom måttligt förbannad på Försäkringskassan som har sjabblat bort det pappret där jag fört över föräldradagar till Jörgen , eller rättare sagt lagt pappret fel . TACK ! Det försvann våran chans till pengar idag , och idag hade vi verkligen behövt pengarna . Så nu måste jag gå o låna pengar , och jag hatar att behöva låna pengar. Men huvudsaken är att William har mat , oss andra skiter jag i ! Våra pengar kommer väl tidigast fredag om vi har tur , men det är Försäkringskassan vi pratar om , så ja tippar på nästa vecka istället!

Måste iaf iväg o fixa välling till William idag .. Tror min mamma kunde låna mig tills vi får pengar. usch jag mår inte alls bra idag , känner mig svin deppig o vill bara gå under jorden , just nu så önskar jag att jag inte fanns , kanske vore bäst så , så jag slapp alla dessa ekonomiska bekymmer ..

Kommentarer
Postat av: lotta

vi är också morgonpigga familjen här! milton vaknade vid 6, så pigg jag var då!

2008-03-26 @ 07:06:31
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: lotta

ja man vill
bara somna om! men dom är så pigga när dom vaknar, tänk om man själv kunde vara så pigg!

2008-03-26 @ 07:19:28
URL: http://lottajohansson.blogg.se
Postat av: Malin

hur kan man ha barn och inte ha råd med välling i slutet av månaden. utan måste låna pengar? skulle aldrig kunna leva så.

2008-03-26 @ 07:28:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback