Onsdagen den Femte Mars ..

2008-03-05 09:42:48 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag gick o la mig rätt tidigt igår , gud va trött jag va somnade med en gång :) Tror det behövdes , vaknade vid halv 8 av att William låg o pratade i sängen , så då tog jag upp han o gosade lite med , har ju saknat min gapiga lilla plutt! Sen la vi oss i sängen och somnade om till kl 9 . Jag tror vi är familjen sömntuta! hahahah..

Idag vet jag inte vad vi ska göra , kanske blir en promenad i det fina vädret vilket jag hoppas på : ) Man måste ju passa på när solen skiner , för sen när man minst anar det är den borta och det är grått och trist ute igen :/ Ja så jag vill gärna vara ute så mycket som möjligt , tror inte William har nått emot det , han älskar ju att åka vagn och frisk luft är bara bra : )

Grattis Till Phille Bus som idag är 6 Månader .. ♥

Kommentarer
Postat av: Philip

Tack tant Marie :D

2008-03-05 @ 13:36:59
URL: http://philip050907.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback