Öppna Förskolan

2008-03-10 15:54:55 Dagboken
» Kommentarer(1) «


ja vi va där idag , på 0-6 år . Men herregud , det var massa utländska där som bara talade sitt språk så det va inget kul för oss alls , eftersom man inte fattar ett ord av vad dom säger , så vi gick och fikade o sen gick vi därifrån , det va helt enkelt ingenting för oss :/ Jag tycker att när man är på en sån grej så pratar man svenska så att alla förstår . Funderar på om jag ska laga någon mat idag , pappsen har jätte ont i huvet så han är nog inte så sugen på det iaf . vi får se helt enkelt :)

William sitter själv jätte länge nu , han är jätte duktig nu mammas lilla kille ! :) Så sart sitter han nog helt utan att man behöver ha han under uppsikt hela tiden . han börjar bli stor nu :( buuuhuu jag vill ju att han alltid ska vara min lilla bäbis :/ och han börjar lite smått krypa nu , så det kommer nog snart tror jag :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Va roligt när man ser framsteg hela tiden!
=)

2008-03-10 @ 16:15:38
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback