SÖNDAG .

2008-03-02 11:24:41 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Ja då va det tråkig söndag , vi sov till halv 10 idag . gott med lite sovmorgon . Vi låg kvar i sängen o myste och William fick en flaska välling o sen han va han go o glad min lilla solstråle :) Sen har vi busat hela morgonen o han tjatar som bara den ^^ ..

Ringde till sjukvårdsrådgivningen innan för jag ville komma till Jourcentralen med mitt öra , för detta funkar fan inte längre :( Men nej då , jag får söka vårdcentralen imorgon istället . Suck ! Jag orkar fan inte med detta mer , och jävla revaxör funkar ju lixom inte heller . Blir tokig ! men men ..

Kommentarer
Postat av: A

Ett litet tips: Har du tänkt på att det örat du har vatten i att lägga huvudet snett åt den sidan? Och sen hoppa på ett ben? Samtidigt att du håller för det ena örat med ett finger?

Okej okej jag är världens dåligaste på att förklara men hoppas du förstår vad jag pratar om!
Kramar och lycka till

2008-03-02 @ 15:41:11
Postat av: Liza

Du har börjat skriva lite mindre här nu tycker jag...
Eller är det bara jag som är för nyfiken? hehe

2008-03-02 @ 18:32:13
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback