Stan

2008-03-06 16:12:28 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu är jag & William hemma efter en runda på stan : ) Va skönt att komma ut lite sen fick ju pappsen passa på att vila nu när vi inte vart hemma .. Träffade Williams faster Jessica i stan , hon följde med oss till banken så jag fick satt in pengarna .. Sen gick vi och fikade på Oden Cafeét . YUMMIE ! Jag har haft riktig fika abstinens inte fikat på ja , jag vet inte hur länge :p Sen fick jag handlat lite mat hem , (och chips , kunde inte hålla mig) haha ^^

Sen skuttade jag in på Lindex , o William fick en ny mössa återigen ;p Vi älskar mössor av alla dess slag =) Denna satt iaf super bra på honom och han va så söt i den så , sen tog vi bussen hem , o nu ligger William o leker o jag ska nog göra mig nått att äta ;p :)

image318

Kommentarer
Postat av: Linda

JÄVLA DIG ! DET VAR JU JAG SOM SKULLE HA CHIPS ;D

2008-03-06 @ 16:23:29
URL: http://mammiii.blogg.se
Postat av: Carro

okej :) ååh mysigt bild!

2008-03-06 @ 17:46:55
URL: http://carr0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback