Stan!

2008-03-20 10:41:21 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Nu ska jag börja packa iordning oss , packa skötväskan med allt som ska med när man ska iväg .. med välling , varmt vatten , kläder , blöjjor , o lite annat smått o gott . Sen ska ju William få ny blöjja , o på med overallen , o sätta i åkpåsen i vagnen , ja som sagt det är en del så lika bra att jag sätter igång nu !

Va ute med Rocky innan , och självklart så rullar han sig i snön , enbart bara för att det va jag som va ute med han så jävla TYPISKT . Nej nu får jag gå o packa så jag hinner med min buss sen . skriver när jag kommer hem !

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja man måste börja planera på ett helt annat sätt när man fått barn, allt tar lite längre tid... =)

2008-03-20 @ 11:54:18
URL: http://neithotep.blogg.se/
Postat av: Liza

Såg dig när ni satt och fika inne i Oden =)

2008-03-21 @ 15:19:59
URL: http://www.lizadahlberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback