Syssling ..

2008-03-15 08:32:45 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Igår kväll fick William en liten Syssling , en liten Leo . Så grattis till Helena & Kristian till eran lilla son!

William sov hela 12 Timmar i sträck inatt , han måste vart super trött , mitt lilla hjärta ♥ Nu har han precis fått en torr blöjja o lite näsdroppar eftersom han e lite förkyld lilla snutten , känner att jag e på väg att bli dålig med , när jag vaknade imorse så hade jag jätte ont i min hals :( Så jag lär väl leva på te idag typ :p

Vi kanske skulle ta o ge oss ut på en promenad idag när solen skiner så fint , bra för William att få lite frisk luft med. och skönt för oss vuxna att få röra på fläsket , ^^ ..

Måste vika tvätten med , som jag inte hann med igår , för William hann somna innan jag va klar med tvätten så får fixa det sen helt enkelt :)

Kommentarer
Postat av: jonna a.k.a luddes mamma

Ludde sov också 12 timmar inatt, jäklar vad utvilad jag känner mig! :D

2008-03-15 @ 09:37:08
URL: http://jonnalantz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback