Tooooorsdag ..

2008-03-06 09:47:31 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Då var det redan Torsdag .. SHIT veckorna bara springer iväg , fast det har dom väl i stort sett gjort hela tiden ända sen Wille föddes , går sjukt fort . Idag sov vi till klockan 8 , sen låg vi och gosade en stund innan vi gick upp och William fick gröt till frukost , han verkligen ÄLSKAR gröt : )

Snart ska jag ta och klä på mig och gå ut med Rocky så han får göra sina behov lite , kan ju behövas så han slipper göra dom inne ;p hehe , annars vet jag inte alls vad som händer idag , tror ju inte det blir nån promenad iaf eftersom Jörgen e sjuk , isf får jag gå ut själv , och hur kul är det då? men men .. Får la lägga in lite ny musik i mobilen . Nä nu får jag resa på mig o ta ut han : )

Vad ska ni göra idag ?

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken söt liten son du har :)

2008-03-06 @ 10:22:25
URL: http://carr0s.blogg.se
Postat av: Carro

hur gammal är han?

2008-03-06 @ 10:41:08
URL: http://carr0s.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback