Torsdag 13/3

2008-03-13 10:14:22 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Världens tröttaste är jag idag , så jag & William gick inte upp förän halv 10 idag . Supertrött! Och ändå gick jag inte o la mig så sent , men har märkt att det tar jätte lång tid innan jag kommer in i djupsömnen ligger o vrider mig en bra stund innan jag kan komma till ro . Jätte jobbigt verkligen .. Tror det e mycket att jag ligger o lyssnar på William med , o vaknar av minsta lilla rörelse han gör i sängen , hur jobbigt som helst =/ 

Idag kommer Lollo hem till oss , så det blir att hålla sig hemma : ) Har fått en äcklig blåsa på min läpp o den är otroligt störande , brukar få såna när jag har varit förkyld :/ Bläää ..

Grattis till Williams Kusin Jonathan & Williams Farfar som fyller år idag !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback