Torsdag 27/3

2008-03-27 09:16:00 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Morgon!
Jag slapp gå upp kl 6 idag , JAAAA ! Trodde verkligen det skulle bli upp tidigt eftersom William somnade så tidigt , men vi klev inte upp förän halv 8 idag :) Han vaknde iof fösta gången 05.40 men han somnade om nästan lika fort igen , så idag känner jag mig riktigt utvilad :) Hur skönt är inte det då?

Frukost har jag lyckats få i mig idag med , lite jordgubbsfil med russin! : ) o William satt o smaskade lite banan och smörgåsrån medans vi åt , sen blev det en flaska välling med , så han är mätt och belåten !
Jörgen är ute med lilla vovven nu , funderar om man skulle hitta på nått idag , eller om man bara ska vara hemma och mysa , får se om Jörgen ska jobba idag med , inget vi vet än iaf .

Nu ska jag gå o leka med William som ropar ! ♥


Kommentarer
Postat av: mezzie

Wooow vad snygg din blogg blitt då :-p
Vill me ha vårfin blogg :-/
Kram kram

2008-03-27 @ 10:02:21
URL: http://thisismylife.webblogg.se
Postat av: Madelene

Hej hej! När har ni tid att bli fotograferade? Några speciella önskemål hur ni vill ha fotona?

2008-03-27 @ 10:55:01
URL: http://madelenel.blogg.se
Postat av: Madelene

Då kan vi ju ta vilken dag som. Kanske torsdag nästa vecka? Kan ju vara hos er eller här. Vi har bil nästa vecka så för oss spelar det ingen roll=)

2008-03-27 @ 11:02:52
URL: http://madelenel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback