Tråååååk :/

2008-03-28 18:29:02 Mina tankar och funderingar
» Kommentarer(2) «


Fyyyfan , va det e tråkigt att tvätta .
Helt depp idag , lyssnar på massa "Sad" musik som finns på datorn , William ligger och leker i vardagsrummet så jag sitter här en liten stund nu . Snart dax att traska ner i tvättstugan igen o slänga i en ny maskin .
Nån mer än jag som hatar att tvätta?

Idag skulle jag egentligen varit hos Frida och haft kul , men nu är jag inte det :( För jag är hemma och tvättar , hur kul är det då?
F R I D A , Jag saknar dig ! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida - Philips mamma.

Jag saknar dig med hjärtat! Vi måste ses så snart som möjligt!

2008-03-28 @ 18:34:54
URL: http://friidalicious.blogg.se
Postat av: Angelica

Japp, jag har p-stav. det bästa jag skaffat men den ska ut nästa år vid denna tid typ ;-)

Tvätta ska jag göra imorgon, sur men jag slipper iaf tvättstuga och är så glad över det.

2008-03-28 @ 19:44:26
URL: http://angelicahakanssonling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback