Fredag 23/5

2008-05-23 09:54:41 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Hallåååå :)

Solen skiner, det är fredag! Kan det bli bättre? :-)
Sovit gott har jag gjort inatt, utan mina lurar, inte ofta jag får göra det, så idag känner jag mig pigg.
William är på bra humör idag med, ingen grinpelle som han var igår mestadels av tiden. Men idag är han min solskensunge! :) Idag har vi inte ett skit planerat, det blir en ta det lugnt dag idag, speciellt då vi hållt igång hela veckan med saker att göra :)

Vi, lilla familjen, har iaf tänkt att gå till Sportlife och prata med dom, för både jag och Jörgen har funderingar på att skaffa oss ett träningskort, vi är båda trötta på våra kroppar. sen behövs det väl en del ansträngning när det gäller kosten och matvanor oxå, men vi ska väl fixa det, får ha nån dag i månaden då man får synda.. Vi får se om det blir kort. jag berättar sen, nu ska vi äta frukost o se ut! :D


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Fint kort =)

2008-05-23 @ 18:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback