Lördag 31/5

2008-05-31 10:05:19 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon!

Här sitter jag med 2 bamsehögar med tvätt, haha! Jag ska nämligen tvätta idag, och det va fan mer tvätt än jag trodde, tur det finns 2 tvättmaskiner i tvättstugan numera, då går det hela mycket fortare. Fast sen ska ju skiten torka oxå, det är ju det som tar tid tyvärr. Nu hann jag inte med att tvätta vagnen idag heller, för William är hos sin faster medans jag tvättar, det är enklast så. Iaf när Jörgen inte är hemma, han kommer ju vara nere på Nitlotten hela dagen och kvällen idag med :/

Ska väl snart sätta mig och äta frukost eller ngt, behöver ju ha ngt i magen, tror jag slänger i mig lite yogurt. Tänkte jag kunde städa lite sen med. Passar på när lilleman inte är hemma, för då får jag inte städa ifred ändå. hehe.

Kommentarer
Postat av: mezzie

Vaaa har det öppnat???

Åh DÅ är det sommar när nitlotten slår upp sina bortar!

2008-05-31 @ 23:13:35
URL: http://motherhood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback