Onsdag 14/5

2008-05-14 09:22:21 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Halloooj :)

Åh William vaknade vid 4 imorse , helt pigg och låg o tjata , kan ju lova att jag och jörgen inte var direkt pigga på att tjata med honom . Men han somnade om sen efter en stund iaf , så det va la skönt det . Sen vaknade han igen vid halv 9 så vi har ganska nyligen ätit frukost , eller ja han har . Jag har inte så kommit så långt i  min planering .

Om en stund ska vi gå bort till Williams farmor , för han ska vara där några timmar idag när jag ska tvätta . Så då kanske jag skulle passa på att ta en sväng med dammsugaren när han ändå inte är hemma , så kanske man kan få lite nytta gjord , nej nu får jag ta lilleman innan han river hela lägenheten :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Ok, annat än här i Bjurholm där vi är typ 3000 pers =)

2008-05-14 @ 11:26:18
URL: http://neithotep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback