Snart Sovdags!

2008-05-19 22:05:24 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Jaa, precis kollat på ett avsnitt av Våra bästa år, vart nyfiken vad som hände idag, men eftersom jag satt o mata willepille då, så missade jag det, tur man kan ladda ner dagens avsnitt snabbt och lätt :) hihi ^^ Snart borde väl min älskling komma hem från jobbet, men jag funderar starkt på att gå och lägga mig snart, ögonlocken börjar bli tunga nu, plus att det är en dag imorgon med. :)

En rolig sådan, kl 12 ska vi möta Linda & Mio på Överby, för en fika på Briggen, även Åsa & kidsen kommer =) Och som alla vet så älskar jag & William att fika, o tjöta.. haha ^^ Så det ska bli skoj. Tänkte jag skulle kolla om jag kan hitta några fina sommarskor till mig för en billig penning, då ekonomin inte är riktigt fet denna månaden. Men titta kan man alltid göra, det kostar inget!

Kommentarer
Postat av: carina

Gå till etage och till skoaffären Deichmann dom har mycket att välja på och dom är inte dyra heller

2008-05-19 @ 22:47:13
Postat av: Josefin

Jag lottar ut designer :) Kommer nog en snart!

2008-05-20 @ 08:09:13
URL: http://josefinb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback