Babyöppet

2008-11-20 21:45:50 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Jag och William kom iväg till ÖF idag, väl där träffade vi Emma & Therese med sina barn, väldans trevligt! =) Barnen lekte, William gick runt till andra mammor och sa Heeej.. och var med intresserad av att leka med alla barnen o brydde sig inte om mig för fem öre, tack för den! sen fikade vi med lite kaffe och smörgås, mums tyckte William som fick en pepparkaka till efterätt ^^ sen va det sångstund, och William äääälskar att sjunga. Han satt o klappade händerna o spelade med sin 'marackas' ja det va skoj att gå på Babyöppet, det får göra om fler gånger när det finns tid.. Tyvärr får ju inte William gå på de så länge till, inte långt kvar tills han är 18 månader =( så då får vi hålla oss på Unga föräldrar, jag tycker nivån på 0-6 år är så hög!

Anw, efter ÖF kom pappsen och Rocky och mötte upp oss.. sen gick vi o postade brev, och va o hälsade på hos Williams farmor en stund . Förresten så pratade Jörgen med TryggHansa idag om våran bil, och vi kommer få ut 8.000 för den, (vi köpte den för 10.000) så det tycker jag är ett helt ok pris, vi hade faktiskt inte väntat oss mer än 5.000 =) Min älskade sambo lagade gooo mat idag, köttfärs med nudlar =) Mums! :) Nu sitter jag mest här o gör ingenting, slänger in några bilder från dagen! =)

Gladfiiiisen William


Söta Melvin =)


Goingen Hampus :)


William sitter o diskuterar med Emma..

Kommentarer
Postat av: en sån där "ung mamma"

Han ser alltid så himla glad ut, eran fina William! :)

2008-11-21 @ 19:57:15
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback