Farsdagsmys

2008-11-09 19:46:54 Marie babblar
» Kommentarer(4) «


Vi har haft en riktig mysdag idag, bara gått hemma i myskläder o inte gjort ett skit! Det har varit så himla skönt att bara slappa o inte bry sig om nåt! William däremot har inte vart på så himla glatt humör idag, men alla har vi våra dagar.. Kan ju inte vara glad jämt? Vi har iaf gosat och lekt en himla massa idag =) pussats oxå såklart o glott på massa kassa TV-program sånt där som man gör på söndagar, innan allvaret startar igen på måndagen.. ja för då är det skola och dagis som gäller..

Jag har även fått en ny design på bloggen, åter igen är det Michaela som fixat o donat o knåpat ihop denna fina design, tyckte det passade med rött då det är jul om lite mer än en månad. Tyckte den blev jätte fin! Vad tycker du om min nya design? =) Jag ska strax ställa mig i köket och göra varma mackor, är så himla sugen på det så det skulle sitta fint i magen idag.. Är jätte hungrig dessutom, och ett glas med kall Oboy! Kan man avsluta veckan på ett bättre sätt?

Jörgen håller på att natta William, han va lite ledsen vid nattningen idag, utan ville gosa lite med pappa innan han ska sova.. William somnar alltid själv i egen säng, men ibland så vill han somna i famnen och då får han det =) Vi tycker bara det är mysigt att få somna han på det sättet ibland. =) Nu ropar mackorna på mig, hör ni inte ? :)

Kommentarer
Postat av: Helen

Din design är kanon snygg tycker jag =).

2008-11-09 @ 20:07:14
URL: http://madeleinesmamma.blogg.se/
Postat av: en sån där "ung mamma"

Superfin design :)

2008-11-09 @ 21:50:28
URL: http://metrobloggen.se/luddesmamma
Postat av: my

MEN HALLÅ eller hur ofta byter du design.

2008-11-09 @ 22:32:24
Postat av: my

Den var snygg ialla fall

2008-11-09 @ 22:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback