Lördag 22/11

2008-11-22 08:45:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Usch va tiden bara springer iväg, veckorna går ju hur fort som helst ju?! Det är ju redan lördag lixom.. Har väl sovi sådär inatt, men guuud va skönt det va att lägga sig när sängen va nybäddad, jag låg allt och njöt innan jag somnade in =) hihi.. Men jag vaknade runt 6 imorse, och sen kunde jag inte somna om, låg mest och väntade på att William skulle vakna, han vaknade runt 8 så då var det bara att gå upp och byta hans blöja. För gissa om det stank när jag kom in i hans rum? JISSES!

Det är härligt väder ute, ett par minusgrader. Williams faster kommer och hämtar han idag efter lunch, då kan jag fixa iordning här hemma och mig själv i lugn o ro. Ta ett låååångt bad och mysa. Nu är det en liten herre som inte vill att mamma ska sitta här mer, för han kommer och snor datamusen hela tiden, så jag får sysselsätta honom lite, innan han river hela lägenheten, hörs senare.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback