Lördag 29/11

2008-11-29 09:17:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


Ja nu börjar månaden lida mot sitt slut, det är bara en dag kvar i November sen går vi in i årets sista månad. Jag längtar till nästa år för då flyttar vi till den nya lägenheten ;D William vaknade runt halv 8 idag och låg o pratade i sin säng, jag fick massa mys imorse, o bli kliad på ryggen, hur gott är inte det då? Ja bara njuter av tanken, hehe! Han är så underbar min älskling! Sen gick vi upp och William fick välling och ny blöja .. =) Nu har Jörgen precis bytt på han igen för det kom en inte så god lukt från han =p hehhe..

Idag ska Jörgen iväg och jobba på Tanumstrand =/ Vilket innebär att vi blir ensamma ikväll.. Tråkigt =( Men det ger pengar och det kan man inte få för mycket av. Tänkte vi skulle åka till Överby idag o kika på lite julklappar till William. Vet att jag vill köpa ett kök till han, men det finns ju ett par st av välja mellan så jag ska kika lite. Samt att jag behöver ta en runda in på apoteket. Har precis suttit och betalat alla räkningar förutom dom vi har autogiro då, så tråkigt när man får betala dom, pengarna försvinner ju så fort, hehe! Men skönt att veta att dom är betalda.

Annars kanske vi kommer ut på en promenad om vädret klarnar upp lite, just nu ser det ut som att det ska börja regna när som helst.. =/ Nu ska jag gosa med mina underbaringar, min underbara familj, mitt allt ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

det fanns ett "Kök" på maxi tror det kostade 500 eller nått, vet inte om det är något och ha dock...

2008-11-29 @ 21:31:57
URL: http://zerphina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback