Magazine TTELA

2008-11-25 19:50:43 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Hallå Hallåååå =o)
Vet ni vad? Jag ska börja med att skryta lite *host host* jag blev kontaktad av TTELA idag, reporten där hade hittat min blogg, och ville göra ett repotage om unga föräldrar med mig och William, och ville att vi skulle ta med oss Emma & Melvin och Sandra & Loke =) Hur kul som helst! Så vi ska träffa den reportern på torsdag så det ska bli riktigt skoj, roligt att nån sån person hittade just min blogg, hehe ! =)

Sen har vi vart o storhandlat idag.. Massa mat, och blöjor till William.. Vi skulle egentligen åkt o köpt bilen idag. Men det blev inte så, det blir imorn istället tror jag. Vi får se.. Förhoppningsvis iaf. Vi har precis kommit hem, William sitter o skiter här breve, det både hörs o känns på lukten så jag ska byta på han snart, samt sätta på han pyjamasen. Köpte även en pepparkaks dräkt idag, som han ska ha på lussefirandet på dagis =) hihihi.

Annars har vi inte hittat på så mkt mer, men ikväll är det ju DH med, och det får jag ju inte missa =) Nu luktar det väääääldigt illa, så jag ska gå =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Är grymt avis får jag erkänna ; ) Men det är bara att inse att man har blivit gammal(eller tråkig) =S



Eftersom du är den 2:e som frågare efter dem så lägger jag ut de i en egen kategori nu. De ligger i ett gammalt inlägg nu.



Annars är allt bra?



Kram.. =)

2008-11-25 @ 20:35:39
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Gud va roligt... du får länka sidan sedan när ni är med så man får se, eftersom man inte kan läsa den tidningen längre :( Hihi!

Kram på er sötisar .

2008-11-25 @ 22:26:32
URL: http://emsiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback