Måndag 24/11

2008-11-24 08:59:25 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God morgon =) Idag är det Williams 15-månadersdag, har svårt att fatta att han är så stor som han är nu för tiden bara springer iväg, och det gör han med för den delen numera. idag är det oxå Williams dopdag, så ikväll ska vi tända hans dopljus en liten stund. så jag får gratulera den andra William som oxå döptes då, och Antero.. Han går på Williams dagis, sikket sammanträffande egentligen, och sen känner ju Jörgen hans mamma..

Nu sitter jag här med mitt morgon te, Jörgen och William har gått till dagis, jag ska gå till skolan om en stund, ut i kylan =( BRR.. Men hellre att det är kallt än att det regnar! Idag har vi dessutom utvecklings samtal, som sagt det ska bli roligt =)
och sen är det ÖF på schemat.. Fy jag har matte nu på morronen, jag vill inte!! Jag är så himla kass på det så det finns inte, men jaja.. det är la bara o bita ihop det är inte så långt kvar i skolan nu.. Tack o lov!

Kanske borde klä på mig med.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback