Måndag 3/11

2008-11-03 13:43:56 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Dagens!!
Tanken va att jag skulle till skolan idag, men så blev inte fallet, det blev ett besök hos farbror doktorn som i detta fall inte va en farbror utan en hon.. hehe! Hon kikade i mitt öra o såg ingen inflammation, puh! men hon såg en lätt rodnad o att det hade dragit ihop sig lite.. så hon skrev ut örondroppar till mig. så får vi väl se om dom ska hjälpa.

Va klar lagom till William skulle hämtas, så det var bara att ta bussen till dagis! Han satt fortfarande o åt när vi kom, när det va sluta i tallriken peka william på den och sa "meeer" till fröken, så sööööt! Så vi klädde på oss och traskade hemåt. William somnade i vagnen och sen vaknade han såklart när vi kom hem och nu vill han inte somna om.. Gillar inte när han inte sover middag för han blir så himla sur sen.. =/ men men..

Vi ska iaf gå till ÖF sen o busa! Får hoppas att det kommer några andra, så jag inte blir helt ensam =) Håller på att övertala Nathalie att följa med, får hoppas jag lyckas! ;) tiihi..

Kommentarer
Postat av: Felicia6

Kanske är dags för honom att börja slå om till att bara sova efter lunch och inte vid middagstid :) Då brukar dom bara vara lite griniga just över övergången sen blir det rätt bra igen :)

2008-11-03 @ 19:45:22
URL: http://felicia6.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback