Onsdag 5/11

2008-11-05 09:06:58 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Oj redan Onsdag! Ja dagarna flyger iväg när man har roligt.. Jörgen har knallat iväg med William till dagis, det är han som får sköta den biten när jag är i skolan, fast på fredagen så kan jag ju hämta William eftersom jag slutar 11.30 då =) Har iallafall fortfarande ont i näsan efter barnens vilda lek igår, men det är bättre.. men typ ömmar nu. Ska strax gå ut med Rocky innan jag går till skolan, så han får komma ut o kissa lite, hihi! =)

I eftermiddag ska vi hem till Sara, om hon orkar.. Man vet ju aldrig hur dom små kan vara humörmässigt och om hon fått sova nåt. Så vi skulle höras av senare idag så får vi se =) Men jag hoppas ju, dels för att jag vill se hennes lilla sessa, + att det va väääldigt längesen vi träffades. Idag har jag iaf inget speciellt i skolan, i eftermiddag/kväll måste jag skriva en bokrecension och lämna tillbaka den dära boken.. För jag måste lämna in recensionen imorron. Hade totalt glömt bort det, men jag får knåpa ihop nåt sen ^^ Det fixar sig!

Nej om man kanske skulla klä på sig lite kläder o kladda på lite smink kanske.. =) Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback