Öppna Förskolan

2008-11-10 20:07:21 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Williams pappa har vart så duktig idag, han cyklade imorse och lämnade William och sen cyklade han o hämtade honom.. När dom kom hem la sig William och sov middag.. När han vaknade klädde vi på oss och gick och mötte Emma & Melvin och vi knallade till ÖF . Idag var vi lite fler, och de va en sån söt liten bebis där idag, han va bara 2 månader så han va pytteliten =) William och "Pluttis" lekte så fint ihop o inget slagsmål där inte.. Killarna går så fint ihop =)

Nu står min älskade sambo i köket o gör mat till mig, är han inte underbar? :) Det tycker jag iaf, ostschnitzel, med kroketter och beasås, känner hur det kurrar i min mage och den behöver påfyllning.. =) Sen blir det bara mys framför TV:en, vi ska kika på Färjan och skratta åt alla fulla idioter :p haha..

Imorn är det skola som vanligt :/ Annars står det inte mycket mer i planeringen, :) Så vill ni hitta på nåt kom med förslag =)





Kommentarer
Postat av: munin

Vad söta dom är, små pågarna =)

2008-11-10 @ 22:36:44
URL: http://munin.blogg.se/
Postat av: Lsia

Blev inget öf för oss idag. Love har varit såååå gnällig hela dagen!!

2008-11-10 @ 23:05:59
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback