Sikken tur

2008-11-14 21:28:38 Marie babblar
» Kommentarer(3) «


Det va ingen magsjuka, jag får alltid värsta skräckscenariot framför mig när han bajsar sådär himla mycket.. För magsjuka är det värsta jag vet, fyfan! Men han har iaf ätit på som vanligt idag o det har inte vart nåt mer, det tackar vi för! =) Skönt att slippa den dära skiten.. Men William har inte vart sig själv på långa vägar, det har bara varit massa gnäll och gråt, inte alls den där glada lilla killen som han är! =( men han har ju inte mått så bra heller så det är ju förståligt.

Men han blev glad efter att vi gjort middag, idag blev det hemmalagat potatismos, falukorv och grönsaker till, William fick sitta o smaska i sig själv, han har blitt jätte duktig me de där att äta själv, fortfarande mycket att ta med händerna men han blir bättre, övning ger färdighet sägs det ju. Sen åt vi en smaskig ostkaka till efterätt, eftersom det är ju ostkakansdag idag då måste man frossa ;D hihi

William ligger och nanar sen en stund tillbaka, hoppas inte att det blir nån såndär bajsning som det va imorse.. Och att vi alla ska få sova gott inatt. Imorron SKA jag ut på en promenad om inte regnet vräker ner då vill säga. Måste ut o röra på mig, så är det nån som vill hänga på är det bara att säga till, ju fler desto roligare .. :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tur att det inte va magsjuka då!

Det skulle nog bli ganska bra väder imorgon så hoppas du får komma ut på en promenix då!

2008-11-14 @ 22:10:12
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: Jack

GRYM bloggdesign du har :D !

Händer idag då ? ;)

2008-11-14 @ 22:14:43
URL: http://fotografjack.blogg.se/
Postat av: hanna

Nu är det dags för Veckans Blogg igen. Anmäl dig eller någon annans blogg du tycker borde uppmärksammas. Kram H

2008-11-14 @ 22:18:42
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback