Snart är det dags att snutta kudde

2008-11-04 22:31:21 Dagboken
» Kommentarer(2) «


Dagarna flyter på som dom ska, hade ju engelska prov i grammatik idag, det gick bra.. Tyckte att det kändes väldigt lätt så jag hoppas på mååånga rätt! =) Sen hade vi lite lunch, det blev en sallad med burglur och fetaost, GOTT! =) När jag kom hem från skolan så bytte jag bara i stort sett om innan vi knallade iväg hem till Åsa och barnen..

Man såg att William & Melwin hade saknat varandra, för dom flög på varann och skulle kramas! Så sött.. Barnen lekte bra med varandra men jag blev skallad på näsan, ajaj va ont de gjorde.. men så kan de gå när det går lite vilt till, gör fof lite ont men som min pappa brukade säga, så går de nog över tills jag gifter mig, det får vi hoppas på iaf =)

På tal om pappa så drömde jag om han inatt, det va så verkligt att jag trodde för en stund att han faktiskt fanns hos mig, att jag kunde prata med honom och krama om min goa pappa.. ♥ Usch va jag saknar han ibland, försöker att inte tänka på han för mycket, kanske låter hemskt.. Men det gör mig väldigt ledsen att tänka på honom, för jag saknar han grymt mycket.. Vet inte om ni vet hur det känns att förlora en förälder, men ja kan inte tänka mig nåt värre, än möjligtvis förlora ett barn, men iallafall.. Har svårt att förstå att de snart är 2 år sen =( .. men hursomhelst är han förevigt älskad! ♥

Efter vi vart hos Åsa gick vi till OKQ8 och hämtade ut paketet från H&M, i de fanns en väska, tröjor till mig, byxor och vantar till William o lite små plock =) Nice säger vi om de :) hehe.. Nu däremot ska jag strax sova är tröttis.. Imorn är de skola o efter det ska vi hem till Sara och hennes lilla lilla bebiiiis =) IIIIh, tror ni Marie kommer bli bebis sugen lr? :) hehe.

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Ja juste ja :)

2008-11-04 @ 22:42:56
URL: http://jessicanord.blogg.se/
Postat av: Christina

jag vet allt hur det är och förlora en förälder.

2008-11-04 @ 23:11:11
URL: http://kicket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback