Söndag 23/11

2008-11-23 10:30:12 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!
Det blev inte så mycket sovmorgon för min del iaf, ja va hemma strax efter 23 igår, middagen var jätte god, sen gick dom andra ner en trappa och bastade, jag följde med, men jag bastar inte, dels för att jag inte är så förtjust i så mycket värme, och för det andra så känner jag mig inte så bekväm i att visa mig i bikini. efter en stund skulle de flesta ut på krogen, då passade jag på att åka hem. När det väl var dags för sängen så gick inte det, Jörgen kom hem vid 4, och då kunde jag slappna av och somna, så ja jag somnade nog runt en halv 5. och vaknade 10, så jätte mycket vill jag väl inte säga att jag har sovit..

När Jörgen vaknat till liv oså, ska vi väl åka iväg och köpa en vinterjacka till honom =) Så han inte behöver frysa när vi är ute och går. och vi 15-tiden ska jag till Sofia på klädparty, funderar på att ha hämtat William innan dess, så kan han följa med, för jag saknar han såååå. Så kan ju han leka med Kevin och dom andra barnen som följer med. Åh gud va jag saknar min plutt nu, vill åka o hämta honom =( Låg o tänkte så himlans mkt på han igår när jag försökte sova, om han saknade mig, för jag saknar han sjukt mycket, jag hatar att lämna bort han egentligen.. vill vara med han 24 timmar o dygnet, känns som att jag behöver vara med han 24 timmar om dygnet. Jag älskar min prins mer än livet ♥

Nu är det dessutom bara en vecka kvar tills första advent, jag har köpt en chokladkalender till William, får se vem det är som äter upp chokladen, han eller jag :p hahah.. Imorron är det dags för skola igen :/ Blääää.. men det går ju mot slutet nu tack o lov. + att det är ÖF imorn =) Det gillar vi.. vet inte om Jörgen följer med imorron, eftersom han ska på anställningsintervju kl 15, och det börjar 16.. Annars får han väl komma nästa vecka istället =) jaja, nu ser jag att jag skrivit vääääldigt mkt, så det är nog dags att sluta och lägger in några bilder från igår istället =)

Jag satt utanför när dom andra bastade =)



Linnea, Eva-Lena & Jenny



Jonnah :)


Kommentarer
Postat av: pluttismamma

Följ länken så hamnar du på "nya" stället - min nya blogg :)

Hörde att gjort det, asså träffat pluttis o pappi idag =)

nu vet du vem pluttis pappa e iaf.

/nalle333

2008-11-23 @ 20:06:53
URL: http://pluttismamma.blogg.se/
Postat av: Åsa

Men du jörgen får väl inte gå på ungar föräldrar har ärväl en liten bit över 25år ;-) haha annars hade jag med gått ju haha

2008-11-23 @ 23:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback