Tisdag 25/11

2008-11-25 08:49:01 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon =) Vi försov oss idag, vaknade ca kvart över 8, och halv 9 går Jörgen och William till dagis så det var bara att ge han välling och sen slänga på han kläderna så dom kunde ge sig iväg. Lite stressigt, det blir lättare när vi får bil igen och dom kan åka till dagis istället =) Jag har iaf sovit hyfsat gott inatt, William ropade på mig vid 6, för då hittade han inte nappen, men han somnade om lika fort sen igen, så vi fick sova 2 timmar till.. =)

Idag är det skola i vanlig ordning, slutar inte förän 2 idag =/ Segt! Igår va jag ju bara på en lektion för att vi skulle ha utvecklings samtal, men idag har jag ingen ursäkt att skippa så då får jag gå.. Efter det, ska jag bara hem och hämta William, sen ska vi träffa Karin & Denver, ska bli jätte roligt, för det va så längesen vi träffades nu! =)

Nej om man skulle börja göra sig iordning, jag känner lite halvont i halsen så jag ska göra mig en kopp te med honung i .. =) Vi höres i eftermiddag/kväll .. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

VA? å jag som tyckte vi har mkt.. :O

2008-11-25 @ 17:00:41
URL: http://sandraedin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback