Torsdag 27/11

2008-11-27 09:59:38 Dagboken
» Kommentarer(4) «


God Mooooorgon =) Nu har vi äntligen en bil! Gud så skönt.. Magnus körde ner oss till Borås, eller ja Vänga. och det blev ett köp, hon hade begärt 12.500 för den, men vi fick ge 10.000 för den. Så vi är nöjda, dock behövs några grejjer bytas, så Jörgen har nåt att sysselsätta sig med, eftersom William va med åkte vi hem till mamma/mormor och hälsade på, samt träffade hennes "nya" .. i början kan jag erkänna att det kändes lite vemodigt att hon har en annan som inte är pappa. Men är hon lycklig så är väl det huvudsaken..

Vi va inte hemma förän efter 22 igår, William stenslocknade i bilen.. o vaknade inte ens när vi kom hem, så bara klädde av henne o la ner han i sängen, o då gick vi o la oss med =) idag är det tordag! Underbart =) Vilket innebär ÖF och intervjun med TTELA :) Det ska bli huuuur kul som helst! =)

Anw, Jörgen är ute o byter däck på bilen.. Det va sån obalans i dom som satt på nu. Ja ska försöka få William att sova en liten stund så han inte är trött o sur sen, min lilla älsklings plutt! Nej nu har jag lite annat för mig, ciao, era nyfikna jävlar ;)

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack va du är snäll. jag får proppa i mig smärtstillande så ska det nog gå bra =) .



Ses snart då. =)

2008-11-27 @ 11:52:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Amelie

Hehe jo jag såg ett kort på din blogg på william i kostym. Riktigt fint faktist! Jag har ingen aning om va Hugo ska ha efteråt :S vi har ju fullt upp med å bestämma vad han ska ha för kläder under dopet ;) man får ta en sak i sänder... det hinner vi ju nu i alla fall när det är typ två månader kvar. ;)

2008-11-27 @ 12:19:11
URL: http://elefteria.blogg.se/
Postat av: Therese

Ja, jag är en nyfiken lite jävel ; )

2008-11-27 @ 16:35:34
URL: http://nuppig.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jättesöt son =)

2008-11-27 @ 19:48:56
URL: http://sarahsbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback