Torsdag 6/11

2008-11-06 15:16:01 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Eftermiddag kära vänner.. :)
Idag va tidig morgon, fast iof så kom jag inte upp ur sängen förrän kl va 7.30, det va så gott o ligga i sängen.. Men jag kom iväg till skolan och i tid dessutom, först på schemat va det svenska. Med den trevliga läraren, vi ha en trevlig o sen en riktig bitch enligt min mening och jag vet att många i klassen håller med mig. jaja.. Efter lektionen var slut cyklade jag hem till Åsa, och vi lagade lunch ihop, stekt lax med hemmalagat potatismos, det va riktigt mums! Sen blev det en prommis med lussebullar.. Vilken underbar lunch =)

Halv ett hade jag tråkig matte.. men ja de gick framåt ja fick några sidor gjorda.. =) Sen cyklade jag hem.. Jag har  precis tagit mig ett välförtjänt bad, vilket va hur skönt som helst. William är hos farmor så ja ska väl knalla bort dig om inte Jörgen kommer hem med han, han har nämligen vart på Arbetsförmedlingen för Basinfo.. Och imorn ska han jobba på Ungdomenshus i Vänersborg som Ordningsvakt! So don't mess witth my man .. ^^ haha!

Nej, om man skulle ta på sig lite kläder och borsta håret så jag kommer iväg nån gång :)

Kommentarer
Postat av: Mezzie

hehe då ska jag dit och tyka mig lite med han ;-)

Nä då hoppas det blir lugnt =)

Ha en go kväll!

Kram

2008-11-06 @ 20:22:42
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad sött =) Tänk, det känns som att det var evighetersen man hade en "liten" bebis =) Haha.



Ja men då håller vi alla våra tummar och tår nu för er. Spännande =)

2008-11-06 @ 20:31:21
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback