Anställnings Intervju

2008-10-14 18:41:38 Dagboken
» Kommentarer(4) «


Det ringde en på ett jobb Jörgen sökt idag, nackdelen är då att jobbet finns i Finspång och det innebär ju isf att vi får flytta dit. Vi ska till Linköping på fredag, då ska Jörgen på anställningsintervju och efter det ska vi titta på en lägenhet om det nu blir en flytt. Jag har lite blandade känslor om det här, samtidigt som att det vore skönt på ett sätt o skoj o flytta, så har jag precis börjat trivas här.. Och om vi flyttar så får vi börja om helt från början, inte bara jag utan även Jörgen.. Men det blir nog bra när vi är där, vi har ju varandra och det är huvudsaken!

Efter att jag kommit hem från skolan, så åkte vi hem till Björn, han va väldigt trött och hade ont. Kan man förstå.. Är ju inte lätt att gå igenom en hjärtoperation. Annars har vi inte gjort så mycket mer.. klockan börjar bli mycket o det är snart dags för William att gå och lägga sig. Jag ska titta på Desperate Housewives ikväll, samt att jag borde plugga lite svenska och matte, främst svenska då jag ligger efter o även matte, för jag måste bli klar med denna boken den här terminen..

jaja, det va nog allt för denna gång, återkommer ikväll med lite bilder! =)

Kommentarer
Postat av: Kristin

åhh vilka snygga sidor du gör hela tiden=)

Hoppas allt är bra med er!! Kram...

2008-10-14 @ 19:32:20
URL: http://kristiiins.blogspot.com/
Postat av: Kristin

åhh vilka snygga sidor du gör hela tiden=)

Hoppas allt är bra med er!! Kram...

2008-10-14 @ 19:32:39
URL: http://kristiiins.blogspot.com/
Postat av: Mezzie

ÅH men klart man får ju ta jobben som man kan få

:-/ Men klart måste det kännas jobbigt för er är ju en bit dit....

Kram

2008-10-14 @ 20:06:43
URL: http://missmommy.blogg.se/
Postat av: Emma

Nää men oj, inte ska ni väl flytta?! =/



Nä han kommer nog bli ett matvrak =) Hihi

2008-10-14 @ 20:32:30
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback