Fredag 17/10

2008-10-17 08:26:14 Dagboken
» Kommentarer(3) «


ÄNTLIGEN FREDAG! Sovit hyfsat gott inatt, fast fick gå upp vid 5 och ge William nappen, för den hittade han inte så då va han lite ledsen, stackars liten! Ska snart åka och lämna William på dagis, sen har vi funderingar på att åka och träna. Jag är ändå ledig idag, jag tog ju ledigt för att vi skulle åkt till Linköping, men eftersom det blev ändrade planer så är jag ledig ändå =) Så ska plugga lite ikväll tänkte jag, har ju svenska prov på måndag, så det skulle ja behöva plugga till, samt lite matte, som jag avskyr!

Kl 11 ska Jörgen på möte hos våran advokat. Lite frågor han behöver ta upp med honom efter krocken, då Jörgens Whiplash skada kommit tillbaka igen. Annars händer det väl inte så väldans mycket mer =) Imorn ska William sova hos farmor så vi ska få lite mamma pappa tid =) Inte ofta man är bara med varandra när man har barn, så man får göra olika prioriteringar, man får mysa när dom små gått o lagt sig :)

Nej, nu ska jag klä på mig så vi hinner iväg till dagis!

Kommentarer
Postat av: nalle333

Men det hade ju vart skoj! :)

Har föreläsning online mellan 13-16. Så vi kanske kan gå efter att jag lekt "plugghäst" färdigt? (Typ vid 16:15 eller nåt?) :)

2008-10-17 @ 12:08:08
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: carina

William kan få komma hit när jag kan och är ledig.Det är alltid skoj att passa lillskrutten han är alltid välkommen.Hör av er när ni vill ha pappa o mammatid

2008-10-17 @ 16:14:30
Postat av: Mezzie

Åh vad gott,det sk v i har nästa fredag =)

Men fyyy kommer bli jobbigt är ju van att alltid ha barnen hemma :-S

MEN de kommer ha det bra hos mormor och kommer vara en annan som det nog är jobbigast för....

Kramen

2008-10-17 @ 17:46:55
URL: http://missmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback