Fredag 24/10

2008-10-24 07:37:14 Dagboken
» Kommentarer(1) «


FREEEEEEEEEEEDAG!! =)
Underbart med fredag även om det innebär om jag får gå upp tidigt :/ Börjar 8.20 idag nämligen... Hur segt som helst! Men å andra sidan slutar jag 11.30 idag med, det känns bättre.. Missar jag inte hela dan, får se om Jörgen lämnar William på dagis idag eller om han ska vara hemma idag med, vi får se! Plåtningen igår gick jätte bra, jag va dock aningen spänd och nervös, men det släppte mer o mer allt eftersom, så han fick väl några bra bilder som jag ska få sen när han fixat klart dom :) Ska bli skoj att se.. Får ha tänkt ut lite mer ideer till nästa gång, haha! =)

Sofia kommer o plcokar upp mig innan skolan, så vi slipper gå i regnet! =) Riktigt höstväder nu med regn o rusk.. Jag vill ju ha sol, inte massa regn, då vill man ju bara sitta inne, nejnej.. Idag har vi inte så mycket på schemat, imorn däremot ska vi åka till Vänersborg för att gå på Oktobermarknaden, (man kanske kan fynda några julklappar) Vi får se helt enkelt =)

Nu ska jag däremot gå och sminka mig, och pussa lite på William som är vaken :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Vet du än hur du ska ta dig till marknaden ?

2008-10-24 @ 13:13:11
URL: http://emmaahlindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback