Fredag 31/10

2008-10-31 13:08:28 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Sista dagen på Oktober månad, va fort det har gått! Men skönt o komma vidare, =) Ett steg närmare julen så att säga, älskar julen och all dess myspys, hur kul är det inte att gå hemma och "jukstäda" för att sen pynta hemmet med mysiga adventsljus stakar o tomtar o sånt, hur underbart som helst =) hehe. Imorse vaknade jag av att William stog o peta på mig, så då fick jag gå upp o byta blöja, sen knallade vi iväg till dagis :)

Efter dagis gick vi och fikade på Ritz, inte dåligt att jag fått med mig Jörgen på fika 2 dagar i rad! Sen glömde ju jag köpa potatis igår så sprang in o gjorde det på Hemköp.. Sen gick vi hem en sväng, då hade posten kommit så nu har vi ett paket att hämta ut på posten till William, den nya barnkammarboken som vi beställde, samt en ramsbok o en liten snutte =) Får se om vi orkar gå dit idag eller om vi tar det i helgen..

Har precis hämtat William på dagis, han stenslockna i vagnen på väg hem, så nu ligger han och sussar sött i sin säng, jag sitter och funderar på vad vi ska äta till middag idag, är nog lite sugen på ostschnitzel och hemma gjort potatismos :) Tror nog allt jag kan få min kära sambo att äta det med, heh! Annars är det bara mys och slappning som står på schemat idag, ska även skicka in min satans mobil med, för den verkar ha gjort sitt, knappt inte en enda knapp funkar nu, så är det nån som har en mobil att låna mig i typ 2 veckor säg till, annars blir det svårt för er att få tag i mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback