Friday Night !

2008-10-17 21:20:04 Dagboken
» Kommentarer(3) «


God Kväll!
Inte hunnit blogga så mycket idag, efter att vi lämnade William på dagis åkte vi till gymmet och tränade, tog det ganska lugnt, gick på gåbandet i 30 min och sen tränade vi lite styrka efteråt. Kl 11 hade vi möte med våran advokat, som ska sköta allt med försäkringsbolaget efter trafikolyckan. Skönt att slippa det och veta att han sköter allt sånt. =) Vid 12 hämtade vi William på dagis, han va lika glad som vanligt att se mamma och pappa. åkte hem så han fick sova middag, somnade redan i bilen på vägen hem, mammas tröttis! =)

När William vaknat, klädde vi på oss och åkte o hämtade hans farfar, o sen vidare ut till Knorren så Rocky fick leka av sig samtidigt passade vi på att fota lite, lägger upp bilder senare! Annars finns dom på min Bilddagbok. (Men ni måste vara medlem för att kunna se mina bilder) Sen fick William vara hos farmor lite, vi åkte hem och vilade.. Va hur trötta som helst! Fattar inte va det är med mig, som gör att jag är så himla trött nuförtiden.. Sen kom John och hjälpte Jörgen med bilen, men dom fick inte iordning på den, så nu får den stå i garaget tills felet är lagat! Så John fick köra oss att hämta William, för han hade stenslocknat stackarn, så nu ligger min prins o sover <3

Annars händer det inte så mycket mer ikväll, vi ska mysa tillsammans framför tv:n! Jag och min älskling, som jag älskar mer än allt annat, <3 Vet inte vad jag skulle göra utan honom.. <3


Kommentarer
Postat av: evelina å tova

hej skulle jag kunna få ditt lösenord te bilddagboken mvh evelina

2008-10-17 @ 22:07:48
Postat av: Jelikan

Jag är oxå trött men har köpt vitaminer nu. Mitt val kvinna från apoteket som gjort susen på mig :-)

2008-10-18 @ 09:21:29
URL: http://jelikans.blogg.se/
Postat av: Lisa

Järnbrist kanske? Har du kollat upp det?

2008-10-18 @ 16:06:51
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback