Lördag 18/10

2008-10-18 09:00:54 Dagboken
» Kommentarer(0) «


God Morgon!
Våran lilla herre vaknade vid 8 som vanligt så Jörgen klev upp och gjorde välling till honom, medans jag låg kvar en stund för att sen gå upp och byta blöja på honom. Nu leker han i sitt rum, med alla sina bilar och bollar. Det är så underbart att komma in till William på morronen, för alltid möts man upp av ett leende, aldrig är han sur när han vaknar, alltid superduper glad =) Hur underbart är inte det då? Att alltid mötas av ett glatt barn :)

Hur det blir ikväll vet jag inte än, vi har inte bestämt oss riktigt än.. Så vi får fundera under dagen =) hehe.. Vart kallt inatt iaf, det syns på gräset ute, och bilarna.. Det ligger frost på marken, Det va nog bara 1,3 + grader inatt, så de känns att vintern är på väg. Hoppas vi får snö detta året iaf. (Jag är inte så förtjust i snö, men för Williams skull hoppas jag det) Så han kan få gå ut o leka i snön, o åka pulka o allt sånt man älskar som barn!!

Nu däremot ska jag göra mig frukost, som jag vet att jag kommer få dela med min son..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback