Mammafika hos Linda & Mio

2008-10-29 20:22:52 Marie babblar
» Kommentarer(5) «


William har som sagt varit hemma från dagis idag.. Va jätte skönt att ha en hemma dag med min prins! Men imorn ska han nog få gå o leka lite, han tycker ju det är så kul :) iallafall, efter 13-tiden kom Helen & Dexter och hämtade oss. Sen släppte Helen av sin syster i VBG, o sen startade vi resan mot Brålanda, och vi körde fel, haha! Men så kan det gå.. Vi kom fram iaf, William va lite "trotsig" i början o skulle slå mig hela tiden, och Mio.. Men sen kom han väl mer i balans o va inte så extrem.. William testade Mios hoppgunga, en mycket rolig sak enligt William, men han fattade inte att man skulle hoppa utan han gick runt, runt, runt i cirklar hela tiden. Vi fikade lite med, smörgås och pepparkakor =) Mums! William blev sur när han inte fick äta kaka, utan han fick nöja sig med smörgås.

Strax efter 17, åkte vi hemåt.. William somnade i bilen o vaknade när vi va hemma.. Han hade saknat pappa massor =) Sken upp som en sol när vi kom innanför dörren =) Sen busade han lie o nu har jag precis lagt honom, han va så trött efter dagens bus :) Så nu hoppas jag att han sover gott inatt, och är redo för en ny busdag imorn.. Imorn är tanken att vi ska träffa Nathalie & Pluttis! Får se va vi ska hitta på, annars är det inget på planeringen imorron :)

Ikväll kommer mitt älskade Grey's Anatomy, efter förra veckans slut, kan man inte missa dagens avsnitt, det går bara inte! Tänkte ja skulle göra mig lite kvällsmat tills det börjar =) Nu har ja precis skickat över lite bilder till Helen som jag tog idag =) Både Dexter & Mio blir så fina på kort, 2 små modeller de där .. :) Trivdes verkligen i deras sällskap, skönt när man "klickar" så fort med nån .. =) nej nu ska jag sluta babbla och kika runt lite =)

DEXTER! =)


MIO



Kommentarer
Postat av: Nathalie

Varför fick han ingen kaka då ?

2008-10-29 @ 20:40:40
Postat av: Anonym

Vi får oxå ses nån dag jag saknar er mängder skall ni veta. Jag sitter bara här och tråkar med mina skolarbeten och kännss om alla vänner får ha skoj och jag baar tråka buhuhu.... men vi får ju ses jaghar ju en anledning till att se dig nu ju. ;-)

2008-10-29 @ 22:03:27
Postat av: Åsa

Glömde ju skriva att det var köttbullen som skrev :-D haha se där va självupptagen jag är lixom ;-) kramiz Åsa

2008-10-29 @ 22:04:57
Postat av: jessica

Vad söt Dexter va....

2008-10-30 @ 09:29:13
Postat av: Marita & Nova

Hej hej!

Tack så mycket..! William är en riktig liten charmör, det syns på bilderna.. ;)



Ha en bra dag!

2008-10-30 @ 11:24:51
URL: http://stjaernfall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback