Måndag 27/10

2008-10-27 10:00:02 Dagboken
» Kommentarer(1) «


God Morgon kära vänner =)
Imorse gick Jörgen upp med William halv 8 och gav han välling, när jag vaknat till liv ringde jag till dagis och frågade om William fick gå ändå trots att jag är ledig, och det fick han för han går ju ändå bara 3 timmar om dagen. + att dom hade fotografering idag på dagis 8.30 så det va bara att slänga på sig kläder och cykla till dagis. Jag som hatar att stressa så, men imorse blev det verkligen stressigt, nackdelen med att inte ha en bil, hehe! Om 2 timmar ska prinsen hämtas igen, och kl 14 ska jag till skolan o prata med studievägledaren, massa flängande fram och tillbaka..

Men tillsdess ska jag bara slappa.. =) Njuta av tystnaden och plocka iordning lite i lugn och ro, samt betala dom sista räkningarna, såg att jag hade glömt att betala dagisavgiften så det är lika bra att få det gjort =) Bortsett från detta har vi inget planerat idag, får se vad vi hittar på för bus =) hihi..

Kommentarer
Postat av: Lisa

ok, ne det är klart..

2008-10-27 @ 10:29:31
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback