Min första fotografering

2008-10-08 22:12:58 Dagboken
» Kommentarer(9) «


Ja som ni märker, har jag att göra på dagarna, hehe! Det är tomt på bloggfronten.. Vid 13-tiden idag kom Alexandra hit. Vi fikade med kaffe och bulle o tjötade skit :) Jag berättade om min lilla "hemlis" för henne, skönt att kunna berätta det för nån, annars hade jag spruckit, haha! =) Mer om de en annan gång, tids nog kommer jag berätta oxå, men tills dess hålls det hemligt, så ni får vara nyfis ett tag till.. :)

Sen packade jag ner kameran o vi begav oss till Vänersborg för att fota! Våran första anhalt blev Skräckland.. Jätte fint där så ett perfekt ställe att fota. Blev massa fina bilder, kanske lägger ut ett par här sen. Efter det åkte vi hem till hennes kompis Angelica, snosade lite på hennes bebis, en 2-månaders skrutt.. Vägde luft om man jämför med William.. hehe! Sen fotade vi lite mer hemma hos henne, och sen körde hon och Daniel hem mig..

När jag kom hem stod Jörgen och grejjade med bilen. Så jag stannade där ute tills vi skulle gå och hämta William då han va hemma hos farmor. Skrutten satt o smaska i sig Clementin när vi kom som han älskar =) Imorn börjar jag skolan 8.20 =/ Segt! Så jag får cykla imorn, då känns det inte alltför ruggigt. Men usch va det är kallt på mornarna.. Sen har jag håltimma imorn, tänkte jag cyklar hem då o kan äta lunch =) Nej nu ska jag snart gå o lägga mig så jag orkar gå upp imorn :p

Kommentarer
Postat av: nalle333

Är det en bebis som e din hemlis? :)

gah vad nyfiken jag blev nu juh!!!

hehe.

2008-10-09 @ 07:21:23
URL: http://www.metrobloggen.se/nalle333
Postat av: Ulrika Jansson

Jag tror med det kan vara en liten bebis. Man blev faktiskt riktigt nyfiken nu. :) hehe

2008-10-09 @ 09:18:33
URL: http://www.metrobloggen.se/ullrikaa
Postat av: Lisa

Hehe...jag tänkte oxå på en bebis.. Kan det vara det? Blev iaf väldans nyfiken!!

2008-10-09 @ 11:36:02
URL: http://lizadahlberg.blogg.se/
Postat av: karro

Å är det en till bebis på gång? :D

2008-10-09 @ 11:48:12
URL: http://karroh.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

Ska du ha en bäbis?? ÅHHH NYFIKEN - I wanna know :-)

2008-10-09 @ 14:10:59
Postat av: Nathalie

Skräcklan heter det :P

2008-10-09 @ 18:26:20
Postat av: Anonym

Lika nyfiken jag.. och har mina gissningar...

2008-10-09 @ 22:00:14
Postat av: Therese

och det är jag så klart så är nyfiken.. för en gång skull.. ;-)

2008-10-09 @ 22:01:45
Postat av: carina

Skoj att ha lillbusen här ett par timmar idag, han får gärna komma fler gånger, inga problem han är så snäll o go

2008-10-10 @ 12:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback