Pinsamt Marie, PINSAMT!

2008-10-28 22:21:37 Dagboken
» Kommentarer(3) «


Jag är så PINSAM, så det är inte sant.. Alltid när jag kommer till dagis och ska hämta William så tar jag på mig sånna där blåa fula tossor (finns ofta på Vårdcentraler o sånt) Ni vet säkert vad jag menar, satte William i tamburen o gick och hämtade hans ytterkläder, o sen klädde vi på han och gick iväg, när vi kommit 500 meter från dagis, tittar ja ner på mina fötter o börjar apskratta, ber Jörgen titta på mina fötter, och han skrattar nog lika mycket han, jo jag har glömt att ta av mig tosserna, tänk om jag inte upptäckt detta i tid? och gått hela vägen hem med dessa? Fyfan va pinsamt!

Efter dagis vilade vi hela familjen, jag låg mest i sängen o njöt över att bara ligga där med täcket över mig! hehe. Jörgen lagade go middag idag, korvstroganoff =) Mums va det, tyckte William med som mumsade i sig massor. Vid 18 knallade vi bort till Jessika & Hugo, drack kaffe och tjöta skit, så jag lär väl inte somna än på ett par timmar, men det gör inget för då kan jag sitta uppe tills Jörgen kommer hem, efter 12 inatt. Fick en jätte fin overall till William av Jessika som Hugo hade haft förra året. Den satt jätte fint på honom =) Skönt att ha det nu när det blitt lite kallare ute. När jag gick hem va det bara 2 grader ute så jag satte på han overallen så han inte skulle frysa :)

Har precis kikat på DH, lika bra som vanligt =) William ligger o sover, han somnade med en gång efter att han ätit sin välling. Så nu har jag lite "ensam" tid, skönt. Det va längesen jag hade det så nu njuter jag. Behöver vara lite för mig själv ibland. Nu vet jag dock inte vad jag ska hitta på, men det ger sig =)

Kommentarer
Postat av: Therese & Hampus

Du är inte ensam om att knalla iväg i dessa förbaskade tossor ; )

2008-10-28 @ 23:07:54
URL: http://nuppi.blogg.se/
Postat av: Ninja

Haha fy fan det där har jag gjort många gånger.. Senast förra tisdagen när jag gick ut från vattenpalatset efter babysimmet haha!

2008-10-30 @ 07:27:11
Postat av: L

Haha! Det har jag också gjort! När jag skulle lämna min dotter på dagis, kollade ner på fötterna efter ett tag o där va dom, hann gå en bra bit hehe

2008-11-02 @ 09:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback