Pluggat

2008-10-05 22:42:35 Marie babblar
» Kommentarer(1) «


Nu har jag även fixat alla sidorna i engelska skönt att ha det gjort, nu ska jag bara läsa ut den sablans boken oxå, sen är jag klar med det skolarbete jag haft liggande, skönt må jag säga! Sipper man tänka på det iaf. Annars har det inte gjorts så mycket här ikväll, vi har lekt och busat i vanlig ordning, när William lagt sig, poppade jag lite popcorn och kikade på TV. Skönt att få slappna av liite =)

Imorn är det dags för dagis för William, pappsen får lämna han kl 9 imorn, o hämta han vid 12.. Jag börjar inte förän 10.10, skönt när man börjar sent o inte behöver stressa upp på morronen, utan kan göra sig iordning i lugn och ro :) Tänkte att jag och William skulle gå till ÖF imorn vid 16-tiden med, skönt att få komma ut o träffa lite andra mammor med. Känns som att det behövs, haha! :) Sen tycker ju William om att vara där borta och leka, spelar ingen roll om det är stora barn eller bebisar han har lika kul ändå =) Men han är väldigt nyfiken på dom små, och vill gärna "klappa" .. Men då får man vara på sin vakt, så dom små inte får sig en "hård klapp" av honom.. hehe!

Nej om man skulle stoppa nått i magen som inte är godis kanske? :p sägs om det =) haha..

Kommentarer
Postat av: Tuvas Mamma Jessica

Va duktig du är som pluggar =)

Går det bra att plugga med småbarn? Jag har nästan bestämt mig för att börja plugga jag med så behöver lite råd haha ..



Hoppas ni haft en skön helg!

Kramar

2008-10-06 @ 00:06:37
URL: http://jessicanord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback