Söndag 26/10

2008-10-26 08:27:56 Dagboken
» Kommentarer(0) «


Va fort denna månaden har gått, oktober är ju snart slut! Jisses! Igår kväll kikade vi på Ghostrider som gick på Tv1000.. Gillar den filmen ;) hehe.. Lagade lasagnette gjorde vi på kvällen sen oxå, mycket gott! =) Inatt fick man dra tillbaka klockan oxå, så man får sova en timma längre, men inte här hemma inte. William vaknade ju i vanlig ordning o idag stod klockan på 7 *gäääsp* men men.. upp kom vi iaf, och sitter vilden och leker på sitt rum :)

Idag om det klarnas upp tänkte vi ta oss till ÖB en sväng, och sen ska vi på kalas hos Williams faster. Men jag tänker då inte gå ut o gå, om det ska pissregna, inte det minsta sugen på det.. Så vi får se helt enkelt, just därför suger det att inte ha bil, men what to do? Annars finns de väl inte sådär jätte mycket på schemat idag, vilket är skönt =) Imorn måste jag ringa Williams dagis och prata lite med dom hur vi ska göra denna veckan? Jag är ju hemma så egentligen behöver inte William vara på dagis, men jag tror att dom ska ta kort denna veckan, så jag måste kolla upp vilken dag och så det är så han får vara med på det iaf. :)

Nu ska jag gå o leka med min underbaring <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback