Söndag 5/10

2008-10-05 09:09:47 Dagboken
» Kommentarer(2) «


God Morgon!
Här hemma är det bara jag & William som är vakna, gick upp vid 8 och gjorde välling o bytte på lillprinsen medans pappsen fortfarande ligger o sover, vissa har det bra :) Har sovit så himla dåligt inatt =/ Vet inte varför jag börjat göra det, skit jobbigt! Går alltid upp runt 4-tiden och går på toaletten, och efter det kan jag inte somna om =( Vet inte varför det är så. Men jobbigt är det iaf..

Idag bara regnar det ute, så det blir att hålla sig inne idag och ha en riktig myssöndag.. Inte fel det heller. William håller på att klättra upp och ner i soffan hela tiden, min lilla buse =) Det gäller att ha ögon i nacken nu, annars hittar han på massa saker som han inte ska, skitunge! =) Funderar på att städa lite idag, inte för att det är jätte stökigt men lite hundhår finns det alltid att dammsuga upp :) hehe..

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha ja din lilla Wílliam är allt en liten buse! Haha förstår att du måste ha ögon i nacken nu =). Jo visst är det snyggt. =) Roligt med lite killiga grejer =)

2008-10-05 @ 10:57:57
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Emily ♥♥

du kanske är gravid.. hihi

2008-10-06 @ 19:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback